شهردار ورونا: بالوتلی بی جهت توپ را به سمت تماشاگران شوت کرد، شهر ما را بدنام کردند!

به گزارش جام پارسی، شهردار شهر ورونای ایتالیا ادعای مهاجم تیم فوتبال برشا مبنی بر توهین نژادپرستانه طرفداران تیم هلاس ورونا به او را یک توهم دانست.

شهردار ورونا: بالوتلی بی جهت توپ را به سمت تماشاگران شوت کرد، شهر ما را بدنام کردند!

به گزارش خبرنگاران، شهردار ورونا می گوید هیچ شعارنژادپرستانه ای در ورزشگاه بنتگودی علیه ماریو بالوتلی سر داده نشده است و او بی خود و بی جهت به نشانه اعتراض توپ را به سمت طرفداران تیم میزبان شوت کرد.

در جریان بازی یکشنبه شب تیم های فوتبال برشا و هلاس در شهر ورونا که با پیروزی 2 بر یک تیم میزبان سرانجام یافت، بالوتلی مهاجم تیم برشا در کنار خط طولی زمین ناگهان از کوره در رفت و توپ را به سمت یکی از سکو هایی که طرفداران تیم هلاس در آن مستقر بودند شوت کرد. او مدعی شد که به او توهین نژادپرستانه شده و قصد ترک میدان را داشت که با وساطت بازیکنان دو تیم در نهایت به بازی ادامه داد، البته داور بازی را متوقف کرد و به مسئولان ورزشگاه دستور داد از بلندگوها به تماشاگران اعلام نمایند در صورت تکرار شعارهای نژادپرستانه بازی را به کلی متوقف خواهد نمود.

پرونده نژادپرستی طرفداران تیم هلاس ورونا به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا رفته و گفته می گردد که ظرف امروز یا فردا حکم انضباطی این باشگاه اعلام خواهد شد.

با تمام این ها فدریکو اسبوارینا، شهردار شهر ورونا مدعی شد که هیچ توهین نژادپرستانه ای از سوی مردم این شهر به مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا صورت نگرفته است.

اسبوارینا به خبرگزاری رسمی ایتالیا (ANSA) گفت: به نظر می رسد که بعضی چیز ها دائمی هستند و هرگز قرار نیست تغییر نمایند. مسلماً چیزهایی که دارد درباره شهر ما گفته می گردد غیرقابل قبول است. تأکید می کنم که من روز بازی در ورزشگاه بودم و به نظر می رسید که همه از حرکت بالوتلی وقتی که توپ را شوت کرد، جا خوردند. هیچکسی نمی تواند دلیلش را شرح دهد. بنابراین تنها برداشتی که می گردد از این اتفاق انجام داد این است که هیچ چیزی وجود نداشته و هیچ شعار نژادپرستانه ای در ورزشگاه سر داده نشده است. کانون طرفداران تیم ما و شهر ما را بدنام کردند.

ادعای شهردار ورونا در حالیست که در یک ویدئوی منتشر شده توسط یکی از طرفداران تیم ورونا در ورزشگاه بنتگودی به وضوح نشان می دهد که جمعیت زیادی از طرفداران این تیم قبل از اینکه بالوتلی توپ را به سمت سکوها شوت کند، برای او صدای میمون در می آوردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 193

به "شهردار ورونا: بالوتلی بی جهت توپ را به سمت تماشاگران شوت کرد، شهر ما را بدنام کردند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهردار ورونا: بالوتلی بی جهت توپ را به سمت تماشاگران شوت کرد، شهر ما را بدنام کردند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید