سوریان همچنان در قرنطینه خانگی است، پروتکل ها به شدت رعایت می گردد

به گزارش جام پارسی، به گزارش خبرنگاران، روز گذشته حمید سوریان بعد از یک هفته بستری بودن در بیمارستان به دلیل ابتلاء به کرونا به منزل بازگشت تا ادامه فرایند درمانی خود را در قرنطینه خانگی پشت سر بگذارد.

سوریان همچنان در قرنطینه خانگی است، پروتکل ها به شدت رعایت می گردد

به همین دلیل محمدابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی در تشریح آخرین شرایط سلامتی نایب رئیس فدراسیون به خبرنگاران گفت: سوریان بعد از اینکه حدود یک هفته در بیمارستان بستری بود، روز گذشته مرخص شد اما به دلیل اینکه همچنان تست کرونای او مثبت بوده، باید در قرنطینه خانگی باشد.

وی ادامه داد: خوشبختانه طی تماس هایی که با او داشتم، حال سوریان مطلوب است و وی باید به دلیل تست مثبتش فعلاً در منزل به ادامه فرایند درمانی مشغول باشد. مطمئناً او بعد از تست مجدد کرونا و در صورت منفی بودن جواب تست دوباره مثل گذشته به فدراسیون باز خواهد گشت.

سخنگوی فدراسیون کشتی در خاتمه با آرزوی سلامتی برای تمامی بیماران کرونایی گفت: فدراسیون کشتی نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی در مسابقات و اردوها با جدیت و حساسیت بسیار زیادی رفتار می نماید تا مبادا کسی از اهالی کشتی دچار مشکل نشود. امیدوارم سایه سنگین این بیماری هر چه سریع تر از آسمان ایران و دنیا کنار برود و روال طبیعی به زندگی مردم بازگردد.

به گزارش خبرنگاران، حمید سوریان چندی پیش با علائم ابتلاء به کرونا اقدام به انجام تست کرد که نتیجه تست مثبت بود و وی بلافاصله تحت نظر پزشکان نهاده شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 آذر 1399 بروزرسانی: 6 آذر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 934

به "سوریان همچنان در قرنطینه خانگی است، پروتکل ها به شدت رعایت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوریان همچنان در قرنطینه خانگی است، پروتکل ها به شدت رعایت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید