سفرهای هوایی و زمینی به عتبات متوقف شد

به گزارش جام پارسی، سازمان حج و زیارت از متوقف شدن سفرهای زمینی و هوایی به عتبات عالیات و لغو شدن کاروان های زیارتی به این مقاصد اطلاع داد و نیز زمان آنالیز و تصمیم نهایی در این زمینه را خاطرنشان کرد.

سفرهای هوایی و زمینی به عتبات متوقف شد

اگر علاقمند به سفر با بهترین سفر با کشتی به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، محمد آزاد سرپرست معاونت عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به توقف سفرهای زمینی به عتبات عالیات گفت: هم اکنون، با توجه به دیده شدن نمونه هایی از ویروس کرونا در کشور، مرزها بسته شده است و امکان اعزام زائران در قالب کاروان ها از مرزها وجود ندارد. البته عراقی ها می توانند از مرزهای زمینی به کشورشان بازگردند.

وی درباره سفرهای هوایی به عتبات نیز اظهار کرد: اعزام کاروان های عتبات به صورت هوایی نیز فعلا متوقف شده است و در حال حاضر اعزامی به عتبات صورت نمی گیرد.

آزاد از برگزاری جلساتی با مسئولان عراقی به منظور تصمیم گیری درباره اعزام های زائران به عتبات اطلاع داد و اضافه نمود: کاروان های زمینی و هوایی عتبات از آدینه تا یکشنبه به حالت تعلیق درآمده است و فرایند اعزام زائران عتبات در جلساتی با مسئولان عراقی آنالیز و دوشنبه نهایی می گردد.

سفر زمینی به عتبات اوایل هفته گذشته پس از 4 ماه وقفه بازگشایی شده بود اما اکنون نه تنها سفر زمینی، بلکه سفر هوایی نیز به عتبات نیز انجام نمی گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 348

به "سفرهای هوایی و زمینی به عتبات متوقف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفرهای هوایی و زمینی به عتبات متوقف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید