زمستان سخت کرونایی برای کانادا

به گزارش جام پارسی، نخست وزیر کانادا که موارد مرگ بر اثر ابتلا به کووید-19 در کشورش از مرز 10 هزار نفر عبور نموده، یک زمستان سخت کرونایی برای این کشور پیش بینی کرد.

زمستان سخت کرونایی برای کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

روزنامه ژورنال دو مونترل کانادا، در مواجهه با آمار قربانیان کرونا با ثبت 19 مورد جدید مرگ و میر در کِبک و 28 مورد دیگر در کانادا، جاستین ترودو هشدار داده که پاییز و زمستان در این کشور طولانی خواهد بود و بعید است که کانادایی ها بتوانند کریسمس را به طور معمول جشن بگیرند.

در 24 ساعت گذشته، 2475 مورد جدید بیمار ابتلا به کرونا در کانادا ثبت شده که با این تعداد مجموع مبتلایان از ابتدای شیوع بیماری تا به امروز به 222 هزار و 887 نفر رسیده است.

در شبانه روز گذشته، کبک با 963 مورد جدید ابتلا بیشترین میزان موارد ابتلا در کانادا را بیان کرد. پس از آن، اونتاریو 827 ابتلای جدید و مرگ 4 نفر را نشان می دهد.

کامرون فرایسن - Cameron Friesen وزیر بهداشت کانادا می گوید که تعداد افراد بیشتری مبتلا به کووید-19 در بیمارستان های این کشور نسبت به دو هفته پیش وجود دارد. او با این اطمینان که کانادا در نقطه شکست{سیستم بهداشتی} قرار ندارد می گوید ما بر این اساس برنامه ریزی می کنیم.

در زمان حاضر، استان آلبرتا در کنار کبک بیشترین میزان تاثیر از کرونا را داشته اند.

هم اینک کانادا در صندلی سی ام کشورهای دنیا از حیث بیشترین میزان موارد ابتلا به کرونا واقع شده است. تا به امروز در این کشور 10 هزار و یک نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده اند. ، ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 13 آبان 1399 بروزرسانی: 13 آبان 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 884

به "زمستان سخت کرونایی برای کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمستان سخت کرونایی برای کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید