رونمایی از کارت بانکی هواداری پرسپولیس

به گزارش جام پارسی، با حضور مدیران باشگاه پرسپولیس، آتیه داده پرداز و بانک گردشگری؛ از کارت بانکی- هواداری پرسپولیس رونمایی شد

رونمایی از کارت بانکی هواداری پرسپولیس

از پروفایل ما kalarena دیدن نمایید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، آیین رونمایی از کارت طرفداری که با همکاری باشگاه پرسپولیس، شرکت آتیه داده پرداز و بانک گردشگری تهیه شد امروز با حضور مسئولان برگزار گشت.

در این مراسم مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه، علی رغبتی عضو هیات مدیره و رضا یلوه معاون اقتصادی از باشگاه پرسپولیس و امیر و امید جلیلوند مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت آتیه داده پرداز و خامی مدیرعامل بانک گردشگری به همراه تعداد دیگری از مسئولان مربوطه حضور داشتند.

در این مراسم که به میزبانی بانک گردشگری برگزار گشت کلیپ هایی از فعالیت های پرسپولیس در سال های اخیر و روزهای تلخ و شادی که این تیم در کنار طرفدارانش داشت به نمایش در آمد.

همچنین مسئولان مربوطه به سخنرانی در مورد فعالیت های اجرا شده در مدت اخیر پرداختند. در ادامه این مراسم از کارت طرفداری بانک گردشگری که در سه رده طرفدار حامی، طرفدار همراه و طرفدار دو آتشه بود رونمایی شد.

برای رونمایی از کارت طرفداری، رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس، جلیلوند مدیرعامل شرکت آتیه داده پرداز و خامی مدیرعامل بانک گردشگری حضور پیدا کردند.

بر اساس این طرح و با حمایت طرفداران، کارت طرفداری می تواند بخش عمده ای از مسائل باشگاه پرسپولیس را در موارد اقتصادی رفع کند. این کارت بانکی- طرفداری به طرفداران اجازه حضور طرفداران در تمرینات، بازی ها و حتی سفر همراه با مربیان و بازیکنان محبوب تیم پرسپولیس را فراهم می نماید و طرفداران می توانند با استفاده از این کارت علاوه بر کارهای بانکی از طرح های تشویقی هم استفاده نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 آبان 1399 بروزرسانی: 28 آبان 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 916

به "رونمایی از کارت بانکی هواداری پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از کارت بانکی هواداری پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید