روحانی: از اظهار ندامت آمریکا استقبال می کنیم

به گزارش جام پارسی، خبرنگاران : رییس جمهور اگفت: شما اگر به تعهدات عمل کردید، منتی سر ما نگذاشتید یک کار خلاف قانونی تا به امروز انجام می دادید، که حالا از کار خلاف قانون دست برداشتید، پشیمان شدید و متوجه شدید که اشتباه کردید ما هم استقبال می کنیم.

روحانی: از اظهار ندامت آمریکا استقبال می کنیم

به گزارش خبرنگاران از ایرنا، حسن روحانی صبح امروز در جلسه هیات دولت گفت: هر وقت طرف مقابل ما تسلیم قانون شد ما استقبال می کنیم. یک فردی که در کوچه ظلم می نماید، سنگ می زند و شیشه می شکند و بعد در یک لحظه ای عاقل می گردد و می گوید من از این به بعد نمی خواهم شیشه بشکنم، آیا ما نباید استقبال کنیم؟

وی یادآور شد: هر زمانی این فرد که شیشه ما را می شکند آمد و فهمید که شکستن شیشه هنر نیست و هر زمانی شیشه را می شکند فردا شیشه بر می آورید و شیشه دیگری می اندازید و کار من هیچ اثری ندارد، من به شما خسارت می زنم و شما را به زحمت می اندازم ولی من هم به هیچ چیزی نمی رسم، حالا دست برداشتم و توبه کردم. هر وقت این کار انجام شد استقبال می کنیم.

به تعهدات عمل کردید ما هم عمل می کنیم

روحانی اضافه کرد: دولت آینده آمریکا که 2 هفته دیگر بر سر کار می آید اگر گفت که آمریکا دیگر شیشه شکستن را رها و توبه نموده و می خواهد در جهت قانون قرار بگیرد و می خواهد به تعهداتش عمل کند اگر از ما سوال کند، جواب را ما خیلی صریح و روشن و ساده است و می گوییم اگر شما به همه تعهدات عمل کردید ما هم به همه تعهدات عمل می کنیم اگر عمل نکردید ما برابر شما سر فرود نمی آوریم.

رییس جمهوری اضافه کرد: شما اگر به تعهدات عمل کردید، منتی سر ما نگذاشتید یک کار خلاف قانونی تا به امروز انجام می دادید، که حالا از کار خلاف قانون دست برداشتید، پشیمان شدید و متوجه شدید که اشتباه کردید ما هم استقبال می کنیم.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 24 بهمن 1399 بروزرسانی: 24 بهمن 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1082

به "روحانی: از اظهار ندامت آمریکا استقبال می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روحانی: از اظهار ندامت آمریکا استقبال می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید