ویزای آمریکا: رایزنی نمایندگان چین و آمریکا درباره تغییرات اقلیمی

به گزارش جام پارسی، خبرگزاری خبرنگاران- خبرگزاری دولتی چین شینهوا گزارش داد، معاون نخست وزیر چین و نماینده آمریکا در تغییرات اقلیمی روز آدینه به وسیله ارتباط ویدیویی ملاقات نموده و طرفین برای همکاری در زمینه تغییر آب و هوایی ابراز تمایل کردند.

ویزای آمریکا: رایزنی نمایندگان چین و آمریکا درباره تغییرات اقلیمی

اگر علاقمند به دریافت خدمات ویزای آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور آمریکا از نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، سان فرانسیسکو و لاس وگاس دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از خبرگزاری شینهوا، هان ژنگ، معاون نخست وزیر چین از بازگشت آمریکا به توافق سال 2015 پاریس استقبال کرد. جان کری، نماینده آب و هوایی آمریکا برای مذاکراتی با شیه ژنهوآ، همتای چینی خود در شانگهای به سر می برد.

رسانه دولتی چین اوایل روز آدینه گزارش داد، شی جینپینگ، رئیس جمهوری چین به آنگلا مرکل و امانوئل ماکرون، رهبران آلمان و فرانسه گفته است که مایل به همکاری با فرانسه و آلمان در زمینه تغییر آب و هوایی است.

رئیس جمهوری چین سال گذشته خاطرنشان کرد، پکن که بزرگترین فراوری کننده گازهای گلخانه ای است، پیش از سال 2030 به اوج انتشار دی اکسید کربن و تا سال 2060 به کربن صفر دست خواهد یافت.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 15 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1400 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1247

به "ویزای آمریکا: رایزنی نمایندگان چین و آمریکا درباره تغییرات اقلیمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزای آمریکا: رایزنی نمایندگان چین و آمریکا درباره تغییرات اقلیمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید