دعوای تمام نشدنی پرسپولیس و سپاهان، هیاهو برای هیچ

به گزارش جام پارسی، تعطیلی لیگ هم اختلاف دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان را تمام نکرد.

دعوای تمام نشدنی پرسپولیس و سپاهان، هیاهو برای هیچ

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، تیم های فوتبال سپاهان و پرسپولیس از دیرباز رقابت شدیدی با یکدیگر داشتند که بعضاً منجر به ایجاد اختلافاتی می شد اما در سال های اخیر این اختلاف نظرها به اوج خود رسیده است.

چند فصل پیش بود که بازی دو تیم در اصفهان با رجحان سپاهان به خاتمه رسید اما شائبه بطری های آب آلوده به داروی خواب آور هنوز در اذهان علاقه مندان باقی مانده است. علاوه بر آن اتفاق دیگر رقابت های این فصل هم با حواشی زیادی همراه شده که حاصل آن ورود شورای تأمین استان های تهران و اصفهان، نیروی انتظامی و دیگر عوامل برگزار نماینده برای جلوگیری از درگیری های روی سکوها و نیمکت ها و چه بسا بازیکنان بوده که تیم داوری قادر به ممانعت از آن نشده و نیز آسیب های جدی به طرفداران دو تیم که با مرگ همراه بوده است.

شروع آخرین جنجال میان دو تیم نیز 4 اسفند 98 بود که ملاقات دور برگشت نوزدهمین دوره لیگ برتر در استادیوم نقش جهان اصفهان برگزار می شد اما سپاهان به خاطر همه گیر بودن ویروس کرونا نمی توانست از طرفدارانش استفاده کند و با تأخیر وارد استادیوم شد تا با تصمیم ناظر مسابقه و تیم داوری بازی برگزار نگردد و کمیته انضباطی رأی به رجحان 3 بر صفر پرسپولیس دهد.

از آن موقع به بعد عوامل دو باشگاه علیه یکدیگر مصاحبه می نمایند و جالب است که با وجود اینکه نزدیک به دو ماه است که بازی ها تعطیل شده اما طرفین باشگاه های تهرانی و اصفهانی علیه هم صحبت نموده و بیانیه صادر می نمایند.

سپاهانی ها در کمال تعجب اعتقاد دارند آن ها باید قهرمان لیگ برتر شوند چون در نیم فصل بدون در نظر دریافت بازی های عقب افتاده پرسپولیس قهرمان بودند و در مقابل نیز سرخ پوشان پاسخ دادند در کجای جهان وقتی تعداد بازی های دو تیم برابر نیست قهرمان معین می گردد.

این اتفاقات در شرایطی رخ می دهد که معین نیست رقابت های لیگ برتر ادامه یابد و عوامل دو تیم در کشمکش سرنوشت خود در انتهای فصل هستند. بهتر است تمامی اشخاصی که به اشکال مختلف به باشگاه های پرسپولیس و سپاهان متصل هستند به خصوص مدیران این باشگاه ها به دعواهای بی فایده نپردازند و شکیبا باشند تا تکلیف ادامه رقابت های این فصل معین گردد. وقتی زنجیره شیوع ویروس کرونا قطع نشده و روز به روز مستحکم تر می گردد، دلیلی ندارد که هیاهو و جنجال برای اتفاقاتی ایجاد گردد که معین نیست چه زمانی آن اتقاقات رخ می دهد.

انتهای پیغام/4048/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 11 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 603

به "دعوای تمام نشدنی پرسپولیس و سپاهان، هیاهو برای هیچ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوای تمام نشدنی پرسپولیس و سپاهان، هیاهو برای هیچ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید