خبرنگاران 40 واحد طرح اقدام ملی مسکن در یزد آماده بهره برداری است

به گزارش جام پارسی، یزد - خبرنگاران - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد از بهره برداری 40 واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن در استان در آینده نزدیک با حضور وزیر راه و شهرسازی اطلاع داد.

خبرنگاران 40 واحد طرح اقدام ملی مسکن در یزد آماده بهره برداری است

جهت دریافت خدمات پتینه سقف منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران محسن صادقیان روز چهارشنبه در نشست خبری که به صورت مجازی برگزار گردید اضافه نمود: استان یزد در اجرای طرح اقدام ملی مسکن از استانهای پیشرو در کشور است.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام برای طرح اقدام ملی مسکن طی سه مرحله در استان انجام شد گفت : مجموعا 22 هزار نفر در این طرح ثبت نام کردند که از این تعداد 12 هزار نفر واجد شرایط اولیه بودند که پس از آنالیز های تکمیلی در نهایت 10 هزار نفر برای افتتاح حساب و واریز وجه معرفی شدند.

وی با بیان این که از این تعداد تا به امروز هفت هزار و 700 نفر نسبت به واریز وجه در استان اقدام کردند گفت: در اجرای طرح به دلیل مسائل تامین آورده متقاضیان، ریزش هایی مورد انتظار است ولی در مجموع ساخت هشت هزار واحد مسکونی در قالب این طرح را برای استان پیش بینی شده است.

صادقیان گفت: خوشبختانه در این خصوص تمام زمین های مورد احتیاج در استان تامین و بسیاری از این طرح ها نیز شروع شده و پیشرفت خوبی دارند.

وی اعلام نمود: در اشکذر و زارچ در تامین زمین مسائلی وجود داشت که برطرف و بزودی ساخت واحدهای مسکونی در این مناطق شروع می گردد.

صادقیان در ادامه ساخت 200 کیلومتر بزرگراه، 150 کیلومتر راه اصلی و 50 کیلومتر راه روستایی را از جمله برنامه های حوزه عمرانی استانداری بیان نمود و گفت: خوشبختانه این طرحها نیز از پیشرفت بسیار خوبی برخوردار هستند.

وی در خصوص سفرهای نوروزی با اشاره به برگزاری دو جلسه این ستاد طی دو هفته اخیر گفت: در موضوع سفرهای نوروزی تابع تصمیم ستاد ملی کرونا هستیم و براساس رنگ بندی شهرها با وجود شرایط شکننده فعلی، اقدام خواهیم کرد.

معاون استاندار یزد با بیان این که نگرانی در خصوص تغییر رنگ بندی ها وجود دارد، گفت: در حال حاضر شرایط استان به جز شهرستان خاتم که نارنجی است، مابقی شهرهای یزد زرد و آبی هستند ولی با توجه به راه های شریانی استان، کنترل و نظارت بیشتر در این خصوص حائز اهمیت است که در این باره اقدامات و پیگیری های لازم اجرا شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 26 فروردین 1400 بروزرسانی: 26 فروردین 1400 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1214

به "خبرنگاران 40 واحد طرح اقدام ملی مسکن در یزد آماده بهره برداری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 40 واحد طرح اقدام ملی مسکن در یزد آماده بهره برداری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید