خبرنگاران 25 کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی در ایرانشهر تجهیز شد

به گزارش جام پارسی، زاهدان- خبرنگاران- رییس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: 25 کلاس درس در این شهرستان با همکاری آموزش و پرورش برای اسکان مسافران نوروزی تجهیز شده است.

خبرنگاران 25 کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی در ایرانشهر تجهیز شد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور مسافرتی کانادا ارزان قیمت هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

عبدالمجید خدایاری روز آدینه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: استقبال از نخستین مسافران ورودی به ایرانشهر در سال 99 با اهدای بسته صنایع دستی در محل پارک استقبال این شهرستان از اقداماتی است که در دستور کار اداره میراث فرهنگی در ایام نوروز قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: ایجاد غرفههای نمایش و فروش صنایع دستی، غرفه کودک، سیاه چادر و کمپ استراحت موقت در مبادی ورودی ایرانشهر توسط هلال احمر نیز برنامهریزی شده است.

رییس میراث فرهنگی، گزدشگری و صنایع دستی ایرانشهر گفت: تمامی ادارات عضو ستاد خدمات سفر و بخش خصوصی آماده استقبال از مسافران نوروزی هستند.

وی بیان نمود: امیدوارم وضعیتی که اکنون به جهت شیوع بیماری کرونا بر کشور و منطقه حاکم شده به سرعت بهبود یابد تا مردم بتوانند با آسودگی خاطر به سفرهای نوروزی خود بپردازند.

خدایاری گفت: تمامی تمهیدات لازم برای استقبال از مسافران نوروزی اندیشیده شده و بطور مرتب بازرسی و نظارت میگردد تا در صورت بروز هر گونه اشکال در سریعترین زمان ممکن نواقص برطرف گردد.

ایرانشهر از توابع سیستان و بلوچستان در 337 کیلومتری زاهدان مرکز این استان و در جهت ترانزیتی چابهار - میلک واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 356

به "خبرنگاران 25 کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی در ایرانشهر تجهیز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 25 کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی در ایرانشهر تجهیز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید