خبرنگاران کانادا نیروهای خود را از عراق خارج می نماید

به گزارش جام پارسی، بغداد - خبرنگاران - روزنامه کانادایی اوتاوا شهروند امروز (یکشنبه) فاش کرد که این کشور به سبب شیوع ویروس کرونا، بیشتر نیروهایش را از عراق خارج می نماید، زیرا چندین کشور دیگر در ائتلاف بین المللی نظامیان خود را از عراق بیرون کشیدند.

خبرنگاران کانادا نیروهای خود را از عراق خارج می نماید

اگر علاقمند به سفر با بهترین قیمت تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش المعلومه، این روزنامه در گزارشی نوشت: پیش بینی می گردد که نیروهای کانادایی شنبه آینده وارد کانادا شوند و به مدت 14 روز در دانشکده نظامی رویال کینگستون قرنطینه شوند.

نیروهای کانادایی در بیانیه ای اعلام نموده بودند که انتشار ویروس کرونا باعث شده نیروهای امنیتی عراق همه فعالیتهای آموزشی خود را متوقف نمایند که این امر منجر به توقف عملیات ائتلاف بین المللی و ماموریت ناتو در عراق شد.

بر اساس این بیانیه، با توجه به اینکه مدت زمان تعلیق موقت فعالیت ائتلاف بین المللی در عراق تعیین نیست، بنابراین کانادا تصمیم گرفت که 400 نیروی خود را از مأموریت عراق خارج کند و آنها را به کانادا بازگرداند.

این گزارش می افزاید: تا به امروز فرانسه 100 نظامی، اسپانیا 200 نظامی، پرتغال 33 نظامی و هلند نیز 35 نظامی خود را از عراق خارج نموده اند.

در بیانیه نیروهای کانادایی همچنین ادعا شده که تعهد آنها به ماموریت عراق همچنان محکم است و نظامیان ارتش هنگامی که شرایط برای انجام این کار مناسب باشد، باز خواهند گشت.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 677

به "خبرنگاران کانادا نیروهای خود را از عراق خارج می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کانادا نیروهای خود را از عراق خارج می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید