خبرنگاران پیش بینی برداشت بیش از 700 هزار تن انواع میوه از باغات پارس آباد

به گزارش جام پارسی، اردبیل - خبرنگاران - فرماندار پارس آباد مغان از پیش بینی فراوری بیش از 700 هزار تن میوه از باغات این شهرستان در امسال اطلاع داد.

خبرنگاران پیش بینی برداشت بیش از 700 هزار تن انواع میوه از باغات پارس آباد

جهت دریافت خدمات ساخت ویلا در باغ با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

عدالت حاجی پور روز پنجشنبه اظهارداشت: در پارس آباد مغان به عنوان یکی از قطب های کشاورزی و دامپروری کشور با داشتن بیش از 63 هزار هکتار اراضی سالانه بیش از یک میلیون و 300 هزار تن انواع محصولات فراوری و روانه بازار می گردد.

وی همچنین با اشاره به سطح چهار هزار و 600 هکتاری باغات این شهرستان گفت: در این اراضی بیش از 40 نوع محصول کشت می گردد که در نوع و کیفیت زبانزد بوده و بخشی از آن توسط بازارهای کشورهای همسایه جذب می گردد.

او با بیان اهمیت استقرار صنایع تبدیلی با سرمایه گذاری بخش خصوصی برای ایجاد اشتغال و ارزش اضافه نموده با دسترسی سهل به مواد اولیه و نیروی انسانی کاری و جوان اضافه نمود: این کار زمینه سودآوری بسیار خوبی برای شرکت های سرمایه گذار فراهم می نماید.

پارس آباد مغان از قطب های مهم فراوری بعضی محصولات استراتژیک در کشور است. شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان با اراضی وسیع کشاورزی 2 هزار و 600 هکتار باغ های میوه، مجتمع بزرگ دامپروری، کارخانه های قند، لبنیات، فرآوری میوه و چند واحد فراوریی دیگر یکی از شرکت های منحصر بفرد کشور است که در پارس آباد مغان واقع شده است.

پارس آباد مغان در شمال اردبیل و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 454

به "خبرنگاران پیش بینی برداشت بیش از 700 هزار تن انواع میوه از باغات پارس آباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پیش بینی برداشت بیش از 700 هزار تن انواع میوه از باغات پارس آباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید