خبرنگاران میزان مراجعه مردم به بیمارستان های البرز افزایش یافت

به گزارش جام پارسی، کرج - خبرنگاران- رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با هشدار به مردم در مورد رعایت کردن پروتکل های بهداشتی بیان کرد که شمار مراجعه بیماران طی چند روز اخیر به بیمارستان های استان 30 درصد افزایش یافته است.

خبرنگاران میزان مراجعه مردم به بیمارستان های البرز افزایش یافت

دکتر حسین کریم شامگاه شنبه به خبرنگاران گفت : متاسفانه آمار کرونا در کشور در حال افزایش است و در بسیاری از استان ها که در مرحله اول همه گیری این بیماری آمار بالایی نداشتند اکنون دچار شرایط قرمز شده اند و البرز نیز در صورت عدم رعایت موارد فاصله گذاری ممکن است به شرایط بحرانی برگردد.

وی گفت : با عادی سازی زندگی و مراودات اجتماعی انتظار می رفت آمار کرونا افزایش یابد ولی واقعیت این است که کرونا به شرایط عادی برنگشته است و عموم مردم موارد پیشگیری را رعایت نمایند.

دکتر کریم بیان داشت : در شرایط کنونی از مردم انتظار می رود فاصله گذاری اجتماعی ، شستشو مرتب دست ها و استفاده از ماسک را جدی بگیرند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت : هنوز زود است که بگوییم استان از شرایط زرد خارج شده یا نه ولی این هشدار همچنان وجود دارد و درصورت قرمز شدن شرایط استان اطلاع رسانی خواهد شد.

کریم تاکید نمود: خطر ایجاد شرایط بحرانی همچنان وجود دارد و مردم نباید تصور نمایند کرونا ضعیف و یا عادی شده است .

وی با اشاره به افزایش غربالگری فعال بیماران در مراکز بهداشتی توضیح داد : غربالگری فعالی پیش گرفته ایم و سعی داریم مبتلایان که اکثرا بی علامت و یا گاها با علامت های خفیف هستند شناسایی گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 727

به "خبرنگاران میزان مراجعه مردم به بیمارستان های البرز افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران میزان مراجعه مردم به بیمارستان های البرز افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید