خبرنگاران معاون استاندار بر ساماندهی آزادراه کسایی تبریز تاکید نمود

به گزارش جام پارسی، تبریز - خبرنگاران - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی بر ساماندهی آزاد راه شهید کسایی تبریز تاکید نمود و گفت: فصل زمستان فرصت مناسبی برای جابجایی درختان و تیرهای برق واقع در حریم آزاد راه است.

خبرنگاران معاون استاندار بر ساماندهی آزادراه کسایی تبریز تاکید نمود

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

جواد رحمتی، روز پنجشنبه در بیست و نهمین جلسه کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان که همزمان با هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری برگزار گردید، اضافه نمود: از این فصل باید برای حل و فصل مسائل مربوط به تعریض این آزادراه استفاده کرد و تسریع در این زمینه لازم است.

وی با اشاره به سهم و وظایف دستگاه های مسوول در حل مسایل مربوط به کنارگذر جنوبی تبریز (آزادراه کسایی) گفت: هماهنگی این دستگاه ها به ویژه شهرداری تبریز، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و اداره برق بسیار مهم است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی نیز در این جلسه خواهان اعمال محدودیت هایی برای ورود اتوبوس های ورودی از سمت مرند به داخل شهر تبریز شد و گفت: ادامه راستا به وسیله آزادراه شهید کسایی برای ورود این خودروها به شهر لازم است.

اورجعلی علیزاده، با تاکید بر لزوم مشارکت دهیاران در بازگشایی راستاها و راه های روستایی در زمان بارش برف، اضافه نمود: روستائیان نیز برای بازگشایی راه های روستایی باید تا زمان بازگشایی راه های شریانی و اصلی استان صبر و شکیبایی نشان دهند.

در این جلسه موضوع اعمال محدودیت برای ورود اتوبوس های ورودی از مرند به تبریز مورد موافقت نهاده شد و از سامانه برخط تصادفات و سامانه تحلیل تردد و بازرسی ایمنی راه که توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و با همکاری یکی از شرکتهای دانش بنیان راه اندازی شده است، رونمایی شد.

همچنین در این جلسه موضوع جابجایی مکان پلیس راه آذرشهر و مکان یابی برای احداث مکان جدید این پاسگاه مورد بحث و رسیدگی نهاده شد که مقرر شد در این زمینه جلسات تخصصی بین پلیس راه، پلیس راهور، شهرداری و راهداری برگزار گردد.

آذربایجان شرقی دارای 235 کیلومتر آزاد راه، 453 کیلومتر بزرگراه، 922 کیلومتر راه اصلی، 2 هزار و 75 کیلومتر راه فرعی و 10 هزار و 441 کیلومتر راه روستایی است.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 بهمن 1399 بروزرسانی: 8 بهمن 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1054

به "خبرنگاران معاون استاندار بر ساماندهی آزادراه کسایی تبریز تاکید نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران معاون استاندار بر ساماندهی آزادراه کسایی تبریز تاکید نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید