خبرنگاران صنایع چوب مشهد صاحب شهرک صنفی شدند

به گزارش جام پارسی، مشهد- خبرنگاران- معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: زمینه راه اندازی شهرک صنفی ویژه چوب و صنایع وابسته به آن در اطراف مشهد، در مجاورت شهرک صنعتی کلات فراهم شده است که تا سالروز ولادت حضرت رضا (ع) آماده بهره برداری می شود.

خبرنگاران صنایع چوب مشهد صاحب شهرک صنفی شدند

علی رسولیان، عصر چهارشنبه در جریان بازدید از یک واحد تولیدی چوب در شهرک صنعتی کلات به خبرنگار خبرنگاران گفت: صاحبان اصناف و صنایع وابسته به چوب که فعالیت بسیار خوبی در مشهد داشتند، زمینی واقع در شهرک صنعتی کلات برای استقرار 200 واحد در نظر گرفته و در این زمینه یک تعاونی تشکیل داده اند.

رییس سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران خاطر نشان کرد: تا به امروز ساخت 80 واحد صنعتی چوب آغاز شده و تا مرحله پی ریزی پیش رفته است و بر اساس توافق اجرا شده تا سالروز میلاد امام رضا (ع)، 50 واحد از این تعداد آماده بهره برداری می شود.

وی بیان نمود: زمین برای ساخت 200 واحد تولیدی حوزه چوب در حوالی شهرک صنعتی کلات اختصاص یافته است تا با بهره برداری از همه آنها شهرک صنفی چوب ایجاد شود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره مسائل مطرح شده از سوی صاحبان صنعت چوب گفت: این واحدها مسائلی در زمینه صدور ضمانت نامه بانکی و تامین برق داشتند که صندوق ضمانت صنایع کوچک را موظف خواهیم کرد تا مشارکت لازم را با بانکها برای صدور ضمانت نامه داشته باشد، مشکل برق نیز از طریق مسوولان استان خراسان رضوی پیگیری خواهد شد.

رسولیان در پاسخ به سوالی در خصوص شعار امسال مبنی بر تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها در سازمان صنایع کوچک، گفت: در این راستا سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی از ابتدای سال کمیته ویژه ای را تشکیل داده تا بتوان پشتیبانی ها و حمایتهای لازم را از بخش تولید پیگیری و زیرساختهای لازم برای توسعه فعالیت بنگاه های اقتصادی را ایجاد کرد.

وی بیان نمود: این کمیته موانع جهت فعالیت بخش خصوصی و بنگاه اقتصادی را نیز احصا خواهد کرد و برنامه کلی پیرامون پشتیبانی از تولید و مانع زدایی از آن در شهرکها و نواحی صنعتی تدوین و تا شنبه هفته آینده نهایی می شود تا به وزارت صنعت و هیات دولت تقدیم شود.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1400 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1229

به "خبرنگاران صنایع چوب مشهد صاحب شهرک صنفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران صنایع چوب مشهد صاحب شهرک صنفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید