خبرنگاران سپیدرود با ترکیبی جوان مقابل فجرسپاسی قرار می گیرد

به گزارش جام پارسی، رشت - خبرنگاران - تیم فوتبال سپیدرود رشت با ترکیبی جوان مقابل تیم فجرسپاسی شیراز قرار می گیرد.

خبرنگاران سپیدرود با ترکیبی جوان مقابل فجرسپاسی قرار می گیرد

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت روز آدینه در مصاحبه با خبرنگار خبرنگاران گفت: کادرفنی تصمیم دارد که با یک تیم بومی و جوان شده در آخرین بازی خود در رقابت های لیگ دسته اول رو در روی فجرسپاسی قرار گیرد.

رادنی ملاقات اضافه نمود: گرچه نتیجه این ملاقات تاثیری در جدول رده بندی ندارد اما کادرفنی و بازیکنان سپیدرود مصمم هستند تا در این مسابقه برابر حریف خود به فزونی برسند تا رقابت های لیگ دسته اول را با پیروزی به اتمام برسانند.

وی ادامه داد: تمرینات تیم فوتبال سپیدرود رشت نیز پس از دو روز تعطیلی شروع و تمرینات هر روز زیر نظر کادر فنی این تیم برگزار می گردد تا سپیدرودی ها با آمادگی کامل در آخرین ملاقات خود در رقابت های لیگ دسته اول به میدان بروند.

وی به سقوط سپیدرود از رقابت های لیگ دسته اول نیز اشاره و اعلام کرد: سقوط این تیم پرطرفدار و ریشه دار مربوط به یکی دو بازی اخیر نمی گردد بلکه طی دو سال اخیر و به دلیل مسائل مالکیتی و همچنین تغییرات زیاد در کادرفنی و ترک غیر ورزشی پاشازاده از سرمربیگری سپیدرود، از دلایل عمده سقوط این تیم می باشد.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت افزود: متاسفانه در فصل جاری و به خصوص در چند ملاقات اخیر شاهد اشتباهات فاحش داوری بودیم که تمامی این اشتباهات نیز به ضرر تیم سپیدرود بود و این در حالی است که با یک اشتباه داوری سرنوشت یک تیم در طول فصل تغییر می نماید و سپیدرود نیز در این خصوص متضرر شد چون اگر دو پنالتی این تیم در دو بازی گرفته می شد شاید هم اینک سهمیه سپیدرود در لیگ دسته اول حفظ می شد.

ملاقات اعلام کرد: به هرحال مسائل مالکیتی از یک سو و همچنین سوت های اشتباه از سوی دیگر، باعث محرومیت حضور یک تیم پرطرفدار در لیگ دسته اول شد که به طور حتم این امر به ضرر فوتبال کشور است چون سپیدرود یکی از پرطرفدارترین تیم های شهرستانی در کشور محسوب می گردد.

تیم های فوتبال سپیدرود رشت و فجرسپاسی شیراز در هفته خاتمهی (سی و چهارم) رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور باید از ساعت 20 روز یکشنبه هفته آینده 26 مرداد ماه در استادیوم سردارجنگل رشت به مصاف هم بروند.

تا خاتمه هفته سی و سوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور 18 تیم، فجرسپاسی شیراز با کسب 42 امتیاز در مکان یازدهم واقع شده است و تیم سپیدرود رشت نیز با 30 امتیاز در مکان هفدهم قرار گرفته و سقوط این تیم از این مسابقات مسجل شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 13 مهر 1399 بروزرسانی: 13 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 822

به "خبرنگاران سپیدرود با ترکیبی جوان مقابل فجرسپاسی قرار می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سپیدرود با ترکیبی جوان مقابل فجرسپاسی قرار می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید