خبرنگاران حادثه مرز اسلام قلعه در کارگروه مرزهای مجاز کشور آنالیز شد

به گزارش جام پارسی، تهران- خبرنگاران- مدیرکل امور مرزی وزارت کشور از برگزاری یکصد و پانزدهمین جلسه کارگروه مرزهای مجاز کشور با حضور ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی اطلاع داد و گفت در این جلسه دستگاه های مختلف گزارشی از آخرین شرایط در گمرک اسلام قلعه ارائه کردند.

خبرنگاران حادثه مرز اسلام قلعه در کارگروه مرزهای مجاز کشور آنالیز شد

به گزارش خبرنگاران از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ حسین قاسمی گفت: در یکصد و پانزدهمین جلسه کارگروه مرزهای مجاز کشور دستگاه ها گزارشی از آخرین شرایط اتفاقات اخیر در گمرک اسلام قلعه هرات افغانستان که تعداد زیادی از تانکرها و کامیون ها آسیب دیدند، ارائه کردند.

وی اضافه کرد: همچنین موضوع نحوه و چگونگی کنترل مسافران در مرزها با توجه به شرایط کرونا، بحث و مقرر شد تا در راستای تقویت نیروی انسانی موضوع استفاده از ظرفیت سایر دستگاه ها در جلسه کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی تصمیم گیری گردد.

مدیرکل امور مرزی وزارت کشور بیان کرد: موضوع صدور بیمه نامه معتبر اتباع خارجی متقاضی ورود به کشور نیز از دیگر دستورکارهای جلسه بوده که گزارش فرایند اقدامات صورت گرفته توسط نماینده بیمه مرکزی ایران ارایه گردد.

وی یادآور شد: شایان ذکر است که کارگروه مرزهای مجاز در سال گذشته موضوع ساماندهی فعالیت بیمه ها در مبادی مجاز ورودی به کشور را به صورت جدی پیگیری که با کوشش دستگاه های عضو و موضوع بیمه مرکزی این نقیصه مرتفع و هم اکنون بیمه نامه های معتبر برای اتباع خارجی صادر می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 فروردین 1400 بروزرسانی: 3 فروردین 1400 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1166

به "خبرنگاران حادثه مرز اسلام قلعه در کارگروه مرزهای مجاز کشور آنالیز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران حادثه مرز اسلام قلعه در کارگروه مرزهای مجاز کشور آنالیز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید