خبرنگاران جهش تولید در گرو ایجاد فضای کار و رونق اقتصادی است

به گزارش جام پارسی، کرمان - خبرنگاران - رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان گفت: برای تحقق شعار جهش تولید باید بتوانیم فضای کسب و کار و رونق اقتصادی را فراهم کرده و با تمرکز بر ایجاد انگیزه، مهارت و تخصص در نیروی انسانی سرفصل ها را ببندیم و این برنامه می تواند جوابگوی توسعه ما باشد.

خبرنگاران جهش تولید در گرو ایجاد فضای کار و رونق اقتصادی است

جعفر رودری روز دوشنبه در نشست طرح های جهش تولید استان کرمان افزود: در اقتصاد و در حوزه مدیریتی (دولتی و خصوصی) برای افزایش تولید به سراغ منابع مالی می رویم باور غلطی است که باید اصلاح شود ضمن اینکه طرح های ضربتی اشتغال، حمایتی و تولید به ما نشان می دهد که افزایش تولید صرفا با تامین منابع مالی اتفاق نمی افتد و نیاز به یکسری الزامات و مباحث نرم افزاری دارد که باید محقق شود.

وی در ادامه بیان داشت: با توجه به دستورالعمل ابلاغی تحقق شعار سال با عنوان جهش تولید از سوی رییس سازمان برنامه و بودجه کشور تاکید بر پروژه های دولتی و در واقع تملک دارایی سرمایه ای است که به افزایش تولید کمک خواهد کرد .

رودری افزود: محقق شدن شعار جهش تولید را می توان در دو سر فصل اصلی موضوعات دید که یکی از آن ها تولید می باشد و در جهش تولید آنچه مشخص است این است که فرایند گذشته را سرعت و ارتقا بخشیم.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با تاکید بر صحبت استاندار مبنی بر اینکه دستورالعمل جهش تولید شبیه محورهای سال قبل است گفت: استان کرمان در این زمینه از سایر استان ها جلوتر است چرا که ما سرفصل ها را از قبل داشته ایم و اگر محقق می شد مطمئنا به جهش تولید می رسیدیم.

رییس اتاق بازرگانی استان کرمان نیز در ادامه گفت: تشکیل یک قرارگاه ویژه در سطح استان کرمان در راستای جهش تولید می تواند موضوع ها را رصد و موانع آن را برطرف سازد.

سیدمهدی طبیب زاده افزود: متاسفانه ناهماهنگی هایی که بین دو مرجع دولتی وجود دارد که روی تشکیل پنجره واحد الکترونیکی نیز تاثیر گذاشته و نتوانستیم این پنجره را اجرایی و عملیاتی کنیم.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 595

به "خبرنگاران جهش تولید در گرو ایجاد فضای کار و رونق اقتصادی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جهش تولید در گرو ایجاد فضای کار و رونق اقتصادی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید