خبرنگاران ترامپ سناتور آمریکایی را به نقض قانون لوگان متهم کرد

به گزارش جام پارسی، تهران- خبرنگاران- به دنبال تایید ملاقات کریس مورفی سناتور دمکرات با محمد جواد ظریف در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ، دونالد ترامپ رییس جمهوری امریکا در توییتی این اقدام را نقض قانون لوگان دانست.

خبرنگاران ترامپ سناتور آمریکایی را به نقض قانون لوگان متهم کرد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مهاجرت تحصیلی آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

ترامپ روز پنجشنبه در پیغامی توییتری نوشت: جان کری وزیر اسبق امورخارجه آمریکا و سناتور کریس مورفی با احترام به ایران قانون لوگان را نقض نموده اند و اگر یک جمهوریخواه این کار را انجام داده بود، با نتایج بسیار جدی روبرو می شد.

بر اساس قانون لوگان هر شهروند آمریکایی که بدون مجوز دولت به طور مستقیم یا غیر مستقیم با دولت های خارجی که با ایالات متحده در تنش هستند رابطه یا مکاتبه ای داشته باشد به کمتر از سه سال زندان یا جریمه نقدی و یا هر دوی این ها محکوم خواهد شد.

سناتور مورفی چهارشنبه شب در پیغامی توئیتری سیاست ترامپ رییس جمهوری آمریکا در قبال ایران را شکست خورده توصیف کرد و گفت که این سیاست باعث شد تهران برنامه هسته ای خود را از سرگرفته و به نیروهای آمریکایی حمله کند.

سناتور دمکرات که این پیغام را در پاسخ به توئیت انتقادی ترامپ می نوشت، اضافه کرد: برای اطلاع شما، من مقام دوم کمیته فرعی خاورمیانه در کمیته روابط خارجی سنا هستم. ملاقات با رهبران منطقه ای دقیقا کار من است.

تارنمای فدرالیست روز دوشنبه گزارش داد که گروهی از سناتورها به ریاست مورفی در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ در آلمان با ظریف ملاقات نموده اند.

مورفی سه شنبه شب در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: من در مونیخ با وزیر خارجه ایران ملاقات کردم. صحبت نکردن با دشمنان، خصوصا در بحبوحه چرخه تشدید تنش ها، مساله خطرناکی است.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 458

به "خبرنگاران ترامپ سناتور آمریکایی را به نقض قانون لوگان متهم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ترامپ سناتور آمریکایی را به نقض قانون لوگان متهم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید