خبرنگاران استاندار یزد: در خانه بمانید

به گزارش جام پارسی، یزد- خبرنگاران - استاندار یزد روز شنبه در جلسه استانی مقابله با کرونا، مهمترین اقدام پیشگیری از این بیماری را همکاری در رعایت مسایل بهداشتی و ماندن در منزل ذکر کرد و از مردم خواست از سفرهای غیر ضرور خودداری نمایند.

خبرنگاران استاندار یزد: در خانه بمانید

جهت دریافت خدمات آلاچیق دو طبقه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

محمدعلی طالبی در این نشست با اشاره به ضرورت بهره گیری از ظرفیت نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای پیگیری بعضی امور به خصوص برطرف نیازهای بهداشت و درمان اضافه کرد: با انجام بعضی اقدامات از جمله تعطیلی مدارس و دانشگاه ها، تعطیلی بعضی صنوف، کاهش حضور کارمندان در ادارات، تعطیلی بعضی شعب بانک ها و راه اندازی دستگاه آزمایش کرونا به کنترل این بیماری در روزهای آینده امیدواریم.

وی ادامه داد: همه مردم و دستگاه های اجرایی باید با همکاری هم به صورت جدی ظایف خود را در پیشگیری و مقابله با شیوع این ویروس در یزد و تمام مناطق و شهرستان های استان انجام دهند.

همچنین معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی گفت: 14 مرکز بیماریابی 16 ساعته در استان برای غربالگری و شناسایی افراد مشکوک به کرونا راه اندازی شده است.

محمدرضا دهقانی اضافه کرد: اقدام های خوبی برای پیشگیری و مقابله با کرونا تا به امروز در استان اجرا شده و باید تمام ماموریت های جدی با جلب همکاری همه مردم و مسوولان تداوم یابد .

تجلیل از نقش پزشکان، پرستاران و سایر کادر درمانی بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و درمانی، تاکید بر ماندن خانواده ها در منزل و تداوم ضد عفونی معابر و خیابان ها و تعطیلی صنوف از موضوع های مهم این نشست بود.

تا به امروز 291 نفر در استان یزد به کرونا مبتلا و 26 نفر فوت کردند.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 406

به "خبرنگاران استاندار یزد: در خانه بمانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار یزد: در خانه بمانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید