خبرنگاران استانداری تهران: تخلف مدیران بدون اغماض بررسی می شود

به گزارش جام پارسی، تهران- خبرنگاران- معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران با بیان اینکه تخلف ناشی از کوتاهی مدیران بدون اغماض بررسی می شود، گفت: بررسی پرونده های مربوط به تخلفات اداری با توجه به شخصیت افراد مورد توجه قرار می گیرد.

خبرنگاران استانداری تهران: تخلف مدیران بدون اغماض بررسی می شود

غلامرضا عباس پاشا روز دوشنبه در نشست رسیدگی به تخلفات اداری استان تهران گفت: بسیاری از تخلف های مدیران در استان تهران به دلیل قصور و جهل آنان نسبت به قانون و مفاد آن انجام می شود.

وی با تاکید بر اینکه افزایش سرمایه اجتماعی در گرو بهبود خدمات دهی و ارتقای میزان رضایتمندی مردم است، بیان کرد: ساختار اداری فعلی در استان تهران جوابگوی نیازهای شهروندان استان نیست و به همین لحاظ اصلاح ساختار ادارات را با جدیت پیگیری می کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران گفت: توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی، زمینه های فساد در ادارات را کاهش می دهد و از همین رو ارائه خدمات ادارات دولتی باید در معرض دید شهروندان قرار گیرد.

وی اضافه نمود: اگر مردم از نحوه خدمات دهی ادارات رضایت داشته باشند، بدون شک مشارکتی فعال در زمینه های مختلف خواهند داشت.

به گفته عباس پاشا ارزیابی مدیران و معرفی دستگاه های برتر در جشنواره شهید رجایی بر اساس بررسی های کمیته سلامت اداری انجام می شود.

هیات رسیدگی به تخلف های اداری کارمندان در هر یک از دستگاه های مشمول این قانون و به منظور رسیدگی به تخلف های اداری تشکیل می شود که شامل هیات های بدوی و تجدیدنظر است.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 758

به "خبرنگاران استانداری تهران: تخلف مدیران بدون اغماض بررسی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استانداری تهران: تخلف مدیران بدون اغماض بررسی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید