خبرنگاران آماده باش دستگاههای اجرایی بروجرد برای مقابله با سیل

به گزارش جام پارسی، بروجرد - خبرنگاران - معاون استاندار لرستان و فرماندار ویژه بروجرد گفت: تمامی ادارات، نیروهای امدادی و اورژانس شهرستان برای مقابله با بارش های سیل آسای 2 روز آینده در آماده باش کامل به سر می برند.

خبرنگاران آماده باش دستگاههای اجرایی بروجرد برای مقابله با سیل

عبدالرحیم رحیمی عصر یکشنبه در جلسه ستاد بحران شهرستان بروجرد اضافه کرد: با توجه به اینکه در 2 روز آینده طبق اعلام هواشناسی بارش های سیل آسا در پیش داریم باید تمهیدات لازم برای مقابله با این بحران توسط مدیران ادارات اندیشیده گردد.

وی گفت: امکانات لازم برای جلوگیری از آبگرفتگی معابر و خیابانها در شهر و روستا توسط شهرداری و راهداری مهیا گردد.

فرماندار بروجرد گفت: بخشداران بخش های اشترینان و مرکزی باید اهالی روستاها و مناطق حاشیه را از وقوع احتمالی سیل مطلع نمایند و نسبت به باز بودن کانالهای آبرسانی و پل ها اقدامات لازم را انجام دهند.

رحیمی با بیان اینکه شهرداری بروجرد موظف است شن و ماسه مورد احتیاج برای مهار آب و جلوگیری از ورود آن به خانه ها و اماکن عمومی را تهیه نماید اضافه کرد: همچنین با توجه به کمبود بیل مکانیکی ستاد مدیریت بحران از ظرفیت بخش خصوصی در این راستا استفاده کند.

وی بیان نمود: روستاهای در معرض خطر در بخش مرکزی شناسایی و اقدامات لازم با همکاری هلال احمر و دیگر ارگانها جهت اسکان اضطراری انجام گردد.

رحیمی اضافه کرد: 15 مکان در سطح شهر بروجرد که دارای سیستم گرمایشی مناسب می باشد برای اسکان اضطراری در مواقع بحران در نظر گرفته شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 478

به "خبرنگاران آماده باش دستگاههای اجرایی بروجرد برای مقابله با سیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آماده باش دستگاههای اجرایی بروجرد برای مقابله با سیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید