جشنواره تیتر 12 با موضوع کرونا و اقتصاد دانش بنیان برگزار می گردد

به گزارش جام پارسی، دوازدهمین جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی با هدف تقویت زمینه و مهارت های دانشجویان سراسر کشور در حوزه نشریات دانشجویی برگزار می گردد.

جشنواره تیتر 12 با موضوع کرونا و اقتصاد دانش بنیان برگزار می گردد

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرنگاران، غلامرضا غفاری معاون فرهنگی وزارت علوم دستورالعمل برگزاری دوازدهمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی تیتر12 را به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی ابلاغ کرد.

در این دستورالعمل آمده است: دوازدهمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی تیتر 12، با شعار عینیت در خبر، انصـاف در تحلیـل و آزادی در بیان در 5 بخش مستقل شامل: آثار برگزیده، نشریات برگزیده، فضای مجازی، بخش ویژه و بخش سرزمین مادری، در بیش از 50 محور متفاوت به میزبانی وزارت بهداشت ودرمان و آموزش پزشکی برگزار می گردد.

همچنین بخش ویژه این دوره از جشنواره به موضوعات کرونا، جامعه و حکمرانی و اقتصاد دانش بنیان، جهش فراوری و توسعه اختصاص دارد.

دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی ترتیبی اتخاذ نمایند تـا اطلاع رسانی همگانی و مناسب به فعالان حوزه نشـریات دانشجویی به وسیله بسترهای مجازی و حقیقی برای مشارکت هرچه بیشتر آنان در این جشنواره صورت گیرد.

شرکت نمایندگان می توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی titrfestival.ir جهت کسب اطلاعات و ثبت آثار اقدام نمایند.همچنین تمامی دانشجویان ایرانی و غیرایرانی مشغول به تحصیل در دانشگاه های کشور می توانند در این جشنواره ثبت نام نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 آذر 1399 بروزرسانی: 26 آذر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 975

به "جشنواره تیتر 12 با موضوع کرونا و اقتصاد دانش بنیان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره تیتر 12 با موضوع کرونا و اقتصاد دانش بنیان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید