توافق اینتر با هلاس ورونا برای جذب کومبولا

به گزارش جام پارسی، باشگاه اینتر در آستانه به خدمت دریافت مدافع آلبانیایی تیم فوتبال هلاس ورونا قرار گرفته است.

توافق اینتر با هلاس ورونا برای جذب کومبولا

به گزارش خبرنگاران، بر اساس گزارش پایگاه خبری کالچو مرکاتو ایتالیا، باشگاه اینتر برای به خدمت دریافت ماراش کومبولا با هلاس ورونا به توافق رسیده است. طبق ادعای این سایت ایتالیایی، این مدافع آلبانیایی قراردادی پنج ساله با اینتر به امضا خواهد رساند و حالا تنها دو باشگاه باید برسر رقم نهایی این انتقال مذاکره نمایند.

دو باشگاه یوونتوس و لاتزیو هم نسبت به جذب این مدافع 20 ساله علاقه مند بودند و شرایط او را زیرنظر داشتند اما به نظر می رسد اینتر گوی سبقت از آنها را در این راه ربوده و کومبولا فصل آینده پیراهن نراتزوری را برتن خواهد نمود.

ماراش کومبولای 20 ساله که در ایتالیا متولد شده، در رده های پایه برای آلبانی بازی نموده و از سال 2019 هم عضو تیم ملی آلبانی است و یک بازی ملی هم در کارنامه اش به ثبت رسیده است.

او که فوتبالش را در سال 2017 از هلاس ورنا شروع کرد و یک سال بعد از آن هم به تیم اصلی این باشگاه راه یافت، ارزشش در بازار نقل وانتقالات 22.5 میلیون یورو تخمین زده شده است.

کومبولا که دو سال دیگر با هلاس ورونا قرارداد دارد، این فصل در 26 بازی برای هلاس ورونا به میدان رفته و یک گل هم به ثمر رسانده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 778

به "توافق اینتر با هلاس ورونا برای جذب کومبولا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توافق اینتر با هلاس ورونا برای جذب کومبولا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید