تغییرات جدید در وزارت جهاد کشاورزی برای تنظیم بازار نهاده ها

به گزارش جام پارسی، با بازگشت مسئولیت تنظیم بازار نهاده های دام و طیور (در سطح کلان) به وزارت جهاد کشاورزی، وزیر این وزارتخانه تمام اختیارات خود را به معاونت امور دام سپرد و تمام دستگاه های مرتبط با این موضوع را برای همکاری به خط کرد.

تغییرات جدید در وزارت جهاد کشاورزی برای تنظیم بازار نهاده ها

به گزارش گروه مالی خبرنگاران با بازگشت مسئولیت تنظیم بازار نهاده های دام و طیور (در سطح کلان) به وزارت جهاد کشاورزی، وزیر این وزارتخانه تمام اختیارات خود را به معاونت امور دام سپرد و تمام دستگاه های مرتبط از جمله معاونین و مدیران به خصوص معاونت توسعه صنایع تبدیلی و کسب وکار های کشاورزی، بانک کشاورزی، شرکت پشتیبانی امور دام کشور، سازمان دامپزشکی، مرکز حراست، مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات و رئیس های سازمان جهاد کشاورزی استان ها را برای همکاری به خط کرد.

متن این حکم به توضیح زیر است:

خاوازی طی حکمی مرتضی رضایی معاون امور دام وزارت جهاد کشاورزی را به عنوان مسئول سامانه بازارگاه نهاده های دامی منصوب کرد، در این حکم آمده است.

بسمه تعالی

جناب آقای مرتضی رضائی

معاون محترم امور فراوریات دامی

سلام علیکم

نظر به اهمیت امنیت غذایی کشور در حوزه فراوریات پروتئینی و نقش توزیع مناسب نهاده های دام و طیور در تداوم فراوری، به موجب این حکم کلیه مسئولیت ها، وظایف، برنامه ها، نظارت و راهبری سامانه بازارگاه نهاده های دامی به جنابعالی واگذار می شود. انتظار می رود در چارچوب سیاست ها و خط مشی های وزارت متبوع و با بهره گیری از کلیه ظرفیت های موجود در جهت بهینه سازی سامانه مذکور اقدامات لازم را معمول دارید.

کلیه معاونین و مدیران به خصوص معاونت توسعه صنایع تبدیلی و کسب وکار های کشاورزی، بانک کشاورزی، شرکت پشتیبانی امور دام کشور، سازمان دامپزشکی، مرکز حراست، مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات و رؤسای محترم سازمان جهاد کشاورزی استانها، موظفند ضمن حداکثر همکاری، کلیه امکانات، پرسنل و زیرساخت های مرتبط با این حوزه را زیرنظر آن معاونت در اختیار گذارند. جهت تسهیل در جریان امور ضروری است هرگونه وقفه و ناهماهنگی در بخش های مختلف به اینجانب گزارش شود.

بنابراین گزارش عرضه نهاده های دامی وارداتی با ارز 4200 تومانی به چندبرابر قیمت در بازار آزاد اعتراضاتی گسترده را میان جامعه فراوریکنندگان، مسئولین و رسانه ها ایجاد نموده بود به همین منظور مسئولیت تنظیم بازار نهاده ها در سطح کلان خود دوباره به وزارت جهاد کشاورزی بازگشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 آذر 1399 بروزرسانی: 15 آذر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 952

به "تغییرات جدید در وزارت جهاد کشاورزی برای تنظیم بازار نهاده ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییرات جدید در وزارت جهاد کشاورزی برای تنظیم بازار نهاده ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید