تسهیلات تجاری سازی به 6 شرکت فناور پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان پرداخت شد

به گزارش جام پارسی، معاون فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان از تصویب پرداخت تسهیلات تجاری سازی به شش شرکت فناور مستقر در این پارک اطلاع داد.

تسهیلات تجاری سازی به 6 شرکت فناور پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان پرداخت شد

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ بروشور تبلیغاتی از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ بروشور های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، رضا کی پور با اعلام خبر پرداخت تسهیلات تجاری سازی به شش شرکت فناور مستقر در پارک علم و فناوری این استان گفت:: پرداخت این تسهیلات در راستای توانمندسازی و حمایت از تجاری سازی طرح های نوآورانه پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان انجام می گردد.

کی پور توضیح داد: تصویب پرداخت تسهیلات به این واحد های فناور در جلسه مشترک با حضور مدیرکل دفتر نوآوری و کسب و کار های نوین و کارشناسان آن معاونت به صورت ویدیو کنفرانس و همچنین مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان سمنان به تصویب رسید.

وی در ادامه گفت: در این جلسه سه جانبه، شرکت های فناور منتخب پارک علم و فناوری دانشگاه، طرح کسب و کار خود را ارائه و در نهایت مصوب شد صندوق پژوهش و فناوری استان سمنان که مجری اعطای تسهیلات تجاری سازی معاونت علمی و فناوری است، فرایند تخصیص تسهیلات به فناوران را اجرا نماید.

لازم به ذکر است که زمینه فعالیت این شرکت ها در بخش های مختلف کشاورزی، فناوری و مکانیکی، صنعتی و رباتیک است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 366

به "تسهیلات تجاری سازی به 6 شرکت فناور پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان پرداخت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسهیلات تجاری سازی به 6 شرکت فناور پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان پرداخت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید