تارتار: اسیر تجربه سپاهان شدیم، حریف می توانست گل های بیشتری به ما بزند

به گزارش جام پارسی، گروه استان ها- سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: اسیر تجربه سپاهان شدیم و توپی که خودمان از دست دادیم منجر به گل دوم سپاهان شد.

تارتار: اسیر تجربه سپاهان شدیم، حریف می توانست گل های بیشتری به ما بزند

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، مهدی تارتار عصر آدینه در نشست خبری پس از شکست 2 بر یک تیمش برابر سپاهان اصفهان در هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال، گفت: بازی را خوب شروع کردیم و بسیار منسجم و منظم دفاع نموده و در حمله خوب عمل کردیم. حتی می توانستیم روی ضربات ایستگاهی و اوت های دستی به گل برسیم اما به دلیل کم تجربگی نسبت به تیم عظیم سپاهان، روی یک غفلت گل نخست را دریافت کردیم.

وی اضافه کرد: در ادامه بازی را کنترل نموده و تا سرانجام نیمه نخست خوب بازی کردیم. نیمه دوم را نیز خوب شروع کردیم تا به گل تساوی رسیدیم و پس از این گل نیز سپاهان را به خوبی کنترل کردیم، اما دوباره اسیر تجربه سپاهان شدیم و توپی که خودمان از دست دادیم منجر به گل دوم سپاهان شد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان ادامه داد: تا زمان گل دوم سپاهان خوب بودیم اما با توجه به اینکه 2 بر یک عقب افتادیم، تیم برای اینکه از این ملاقات امتیاز به دست آوریم بی محابا حمله کرد. در ضدحملات موقعیت های خوبی نصیب سپاهان شد که دروازه بان ما آنها را به خوبی دفع کرد، در حالی که سپاهان می توانست در ضدحملات گل های بیشتری به ما بزند.

تارتار گفت: به سپاهان تبریک می گویم و برای این تیم عظیم در ادامه راه آرزوی موفقیت دارم. ما نیز در این ملاقات نزدیک به 7 بازیکن جوان داشتیم که از آموزشگاه پیکان به تیم عظیمسالان آمده اند و این موضوع برای ما واقعاً ارزشمند است. دوست داریم همین فرایند را ادامه داده و بازیکنان خوب آموزشگاه پیکان را به تیم عظیمسالان اضافه کنیم. امیدوارم صندلی فعلی را حفظ کنیم و حتی صندلی بهتری کسب کنیم و بازی به بازی پیش می رویم.

165، ف

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 بهمن 1399 بروزرسانی: 26 بهمن 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1088

به "تارتار: اسیر تجربه سپاهان شدیم، حریف می توانست گل های بیشتری به ما بزند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تارتار: اسیر تجربه سپاهان شدیم، حریف می توانست گل های بیشتری به ما بزند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید