بهبودی نسبی شرایط جسمانی نخست وزیر روسیه

به گزارش جام پارسی، طبق اطلاعات سخنگوی دفتر نخست وزیری روسیه، میخائیل میشوستین همچنان به دلیل ابتلا به کرونا در یکی از موسسات پزشکی دولتی تحت درمان قرار گرفته است، البته پزشکان از فرایند مثبت بهبود شرایط جسمانی وی رضایت دارند.

بهبودی نسبی شرایط جسمانی نخست وزیر روسیه

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری نووستی، بوریس بلیاکوف سخنگوی دفتر نخست وزیری روسیه گفت که شرایط جسمانی میخائیل میشوستین، رئیس کابینه وزرا در حال بهبود است.

وی شرح داد: میخائیل ولادیمیرویچ همچنان در یکی از مؤسسات پزشکی دولتی تحت درمان برنامه ریزی شده قرار گرفته است. پزشکان فرایند مثبتی را در شرایط سلامت وی مشاهده می نمایند و حال او رو به بهبودی است.

بلیاکوف در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران همچنین یادآور شد، میشوستین در نشست روز گذشته (دوشنبه) به منظور آنالیز شرایط کشور به خاطر شیوع عفونت ویروس کرونا، که با حضور رئیس جمهوری روسیه برگزار گردید، شرکت نداشت، ولی همچنان از راه دور به کار خود ادامه داده و به طور دائم با ولادیمیر پوتین در تماس است.

لازم به یادآوری است، رئیس جمهوری روسیه در نشست روز گذشته با مسئولین کشوری تأکید کرد که لغو سریع محدودیت های اعمال شده برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، غیرممکن است و خارج شدن از رژیم محدودیت ها باید به تدریج و قدم به قدم انجام گردد. وی رؤسای مناطق را موظف به آنالیز شرایط و تصمیم گیری درباره لغو یا نگهداشتن محدودیت ها کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 681

به "بهبودی نسبی شرایط جسمانی نخست وزیر روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهبودی نسبی شرایط جسمانی نخست وزیر روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید