برخورد قانونی با احتکار کنندگان ماسک

به گزارش جام پارسی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: احتکار کنندگان و گرانفروشان ماسک و مواد ضدعفونی کننده در استان شناسایی و با آنها برخورد قانونی می شود.

برخورد قانونی با احتکار کنندگان ماسک

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، حسینقلی قوانلو گفت: در پی هشدارهای اجرا شده از سوی مراجع ذیصلاح در مورد خطرات بیماری کرونا در سطح برخی از داروخانه های استان شاهد کمبود ماسک و مواد ضدعفونی کننده بوده ایم.

وی اظهار کرد: مسئولان وزارت بهداشت گفته اند استفاده از ماسک برای کسانی که در معرض این بیماری قرار دارند توصیه شده است. در پی تقاضای کاذبی که برای ماسک و مواد ضدعفونی کننده در سطح کشور به وجود آمده برخی از افراد دست به سوء استفاده زده اند و به گرانفروشی و احتکار آن مبادرت کرده اند.

قوانلو گفت: عرضه ماسک و مواد ضدعفونی کننده فقط باید از طریق داروخانه ها و مراکز عرضه فروش کالای بهداشتی اجرا شده و در صورت مشاهده نگهداری ماسک و مواد ضدعفونی کننده در غیر از این مراکز با عنوان احتکار کالا با دارندگان آن برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: در استان ماسک و مواد ضدعفونی کننده به اندازه کافی وجود دارد ضمن اینکه کارخانه تولید ماسک در استان مازندران نیز با همه ظرفیت در حال تولید است.

قوانلو از شهروندان تقاضا کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف از قبیل گرانفروشی، احتکار، درج نکردن قیمت و... موارد را به تلفن 124 اعلام کنند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 466

به "برخورد قانونی با احتکار کنندگان ماسک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخورد قانونی با احتکار کنندگان ماسک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید