بازی با تراکتور مثل یک فینال عظیم است، باید قدر این فرصت را بدانیم

به گزارش جام پارسی، به گزارش خبرنگاران، سهراب بختیاری زاده در نشست خبری پیش از بازی شهر خودرو با تراکتور گفت: من روز قبل از بازی با پارس جنوبی به تیم شهرخودرو اضافه شدم. متاسفانه آن بازی را باختیم و مسئولیت آن باخت با من است. قصد داشتیم شرایط بد بازی قبل را از ذهن بازیکنان دور کنیم که این رخ داد. روی نکات فنی هم کار کردیم.

بازی با تراکتور مثل یک فینال عظیم است، باید قدر این فرصت را بدانیم

وی اضافه نمود: بازی با تراکتور خیلی مهم است و ارزش یک فینال عظیم را دارد. بازیکنان باتجربه شهرخودرو این را قبلا ثابت نموده اند و قدر فرصت ها را می دانند. بچه های ما با همان تفکر حرفه ای وارد زمین خواهند شد.

سرمربی شهرخودرو درباره تاثیر اتفاقات روز معارفه اش در بر هم خوردن تمرکز تیم و باخت به پارس توضیح داد : تا اندازه ای موثر بود. نگاه من به شرایط بچه ها این بود که می تواند تاثیر منفی داشته باشد. آنجا ارتباط کمی با بازیکنان برقرار کردم چون یک روز قبل از سفر به جمعشان اضافه شدم. باخت جزوی از فوتبال است. شهرخودرو تمام کوششش را می نماید که در لیگ دوم گردد و سهمیه بگیرد. این روزها خیلی مهم است که قدر فرصت ها را بدانیم. اگر بازی با پارس را باختیم، باید مثل تجربه به آن نگاه کنیم. بچه ها باید ضعف ها، اشتباهات و تفکرات منفی را کنار بگذارند و برای بازی فردا بتوانیم از این تجربیات به خوبی استفاده کنیم.

بختیاری زاده درباره محرومان و مصدومان شهرخودرو مقابل تراکتور اظهار کرد: همه مجموعه شهر خودرو حرفه ای هستند؛ چه کسانی که هستند و چه کسانی که نیستند. صلاح نمی دانم اسامی غایبان را اعلام کنم. فقط می توانم قول بدهم همه مجموعه به این اتحاد رسیده ایم که با تمام وجود برای شکست تراکتور کوشش کنیم. البته تراکتور تیم بسیار قابل احترامی است و بازیکنان با کیفیت و عظیمی دارد. تراکتور مدافعان بازیسازی دارد که قادر هستند هر تیمی را تحت فشار بگذارند ولی نفرات شهرخودرو هم ثابت نموده اند بازیکنان عظیمی هستند.

وی درباره شناخت حریفان از شهر خودرو تاکید نمود: در فوتبال روز جهان، تیم ها راحت همدیگر را بررسی می نمایند و راحت شرایط فنی هم را متوجه می شوند. چیزی که مهمتر است این است که بازیکنان و مربیان درک خوبی از خود داشته باشند و بدانند تیم حریف آنها را شناسایی نموده است. شک نکنید ما هم به اندازه تراکتور، از این تیم شناخت داریم.

سرمربی شهرخودرو درباره عدم تغییر در کادر فنی این تیم هم گفت: من به ثبات در کارم اعتقاد دارم. علاقه داشتم اعضای کادر مثل مربی دروازه بان بررسیور بمانند. دلیل ندیدم کادرم را عوض کنم هرچند هر سرمربی حق دارد دستیار خودش را بیاورد. در کنار آنها حسین بادامکی را پیشنهاد دادند که با افتخار حضور او را هم پذیرفتم چون او مثل سیدعباسی از افتخارات فوتبال خراسان بوده است. در کادر مربیان همدلی و صمیمیت وجود دارد. اگر می خواهیم تیم یکدستی داشته باشیم این همدلی اول از کادر فنی آغاز می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 784

به "بازی با تراکتور مثل یک فینال عظیم است، باید قدر این فرصت را بدانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی با تراکتور مثل یک فینال عظیم است، باید قدر این فرصت را بدانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید