اپل در بازگشت از کارمندانش آزمایش کرونا می گیرد

به گزارش جام پارسی، آن دسته از کارمندان اپل که به سر کار خود بازمی گردند، از سوی این شرکت ملزم به انجام آزمایش کرونا شده اند. این آزمایش با نمونه گیری از حلق افراد صورت می گیرد.

اپل در بازگشت از کارمندانش آزمایش کرونا می گیرد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از سی ان بی سی، اپل که بعضی دفاتر خود را با ظرفیت محدود باز نموده، در زمان ورود کارمندانش دمای بدن آنها را کنترل می نماید و علاوه بر این تعداد افرادی که می توانند از آسانسورها استفاده نمایند را نیز محدود نموده است.

از سوی دیگر تمامی کارکنان اپل ملزم به استفاده از ماسک در زمان حضور در محل کار خود هستند و بیشتر آشپزخانه ها و اتاق های استراحت اپل نیز به علت نگرانی از انتقال ویروس کرونا بسته شده اند.

سختگیری های اپل به خصوص در دفتر مرکزی این شرکت در کوپرتینوی کالیفرنیا بیشتر است و البته در سایر دفاتراپل در نقاط مختلف دنیا نیز اعمال می گردد. این شرکت از شروع به کار بعضی مهندسان نرم افزار و سخت افزار خود از ابتدای ماه می خبر داده است.

اپل اولین شرکت فناوری آمریکایی بود که مسافرت های بین المللی کارمندان خود را بعد از شیوع ویروس کرونا محدود کرد و سپس فروشگاه های خود را نیز در شهرهای مختلف دنیا بست. این شرکت همچنین امکان دورکاری کارمندان خود را به وجود آورد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 6 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 744

به "اپل در بازگشت از کارمندانش آزمایش کرونا می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل در بازگشت از کارمندانش آزمایش کرونا می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید