افتتاح پروژه هایی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در خوزستان

به گزارش جام پارسی، خبرنگاران/خوزستان معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به افتتاح چند پروژه در شوشتر و آبادان در سفر دو روزه خود به خوزستان، گفت: این پروژه ها قابل توجه بوده و عمدتا با رویکرد اقتصاد مقاومتی طراحی شده اند و به بهره برداری می رسند.

افتتاح پروژه هایی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در خوزستان

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ دیجیتال بروشور از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ بروشور های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

حسینعلی امیری امروز، 16 بهمن در بدو ورود به اهواز در جمع خبرنگاران در خصوص اهداف سفر دو روزه خود به استان خوزستان، ضمن تبریک ایام مبارک فجر، اظهار کرد: به مناسبت ایام مبارک فجر، اعضای هیات دولت به استان ها سفر می نمایند و من هم توفیق دارم، دو روز میهمان مردم خوزستان باشم. خوزستان برای من حالت نوستالژی دارد و من در این استان افتخار خدمتگزاری را داشته ام.

به گزارش خبرنگاران، وی بیان نمود: در این سفر دو روزه، برنامه های متعددی توسط استاندار و معاونان وی در نظر گرفته شده است؛ افتتاح چند پروژه در شوشتر و آبادان را داریم که قابل توجه بوده و عمدتا با رویکرد اقتصاد مقاومتی طراحی شده اند و به بهره برداری می رسند.

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: پروژه های خدمات شهری را نیز برای افتتاح داریم. در یادواره دشت آزادگان هم شرکت می کنم. خوزستان اساسا سرزمین مقدسی است و مردم آن در جبهه های نبرد حق علیه باطل حضور داشتند و پذیرای رزمندگانی بوده اند که از سراسر کشور در این استان حضور داشتند و مردم خوزستان در دوران دفاع مقدس نیز بسیار خوب مهمان نوازی کردند.

وی بیان کرد: دشت آزادگان نیز سرزمین شهدای بزرگی است. در یادواره شهدای دشت آزادگان در خصوص فرهنگ جهاد و شهادت، برنامه ای برای من تدارک دیده شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 378

به "افتتاح پروژه هایی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح پروژه هایی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید