اعتبارات مطلوبی برای گردشگری شهرستان قائن اختصاص یافته است

به گزارش جام پارسی، فرماندار شهرستان قائنات با بیان اینکه نمایشگاه صنایع دستی شرق کشور فرصت خوبی برای معرفی صنایع دستی روستایی و شهری و همچنین برندسازی این صنایع است گفت: اعتبارات مطلوبی در زمینه گردشگری، میراث فرهنگی و میراث میراث تمدنی شهرستان قائن اختصاص یافته است.

اعتبارات مطلوبی برای گردشگری شهرستان قائن اختصاص یافته است

از سفر با تور مسافرتی کانادا لذت ببرید. سفری فراموش نشدنی به تورنتو و آبشار نیاگارا که حسابی حال شما را دگرگون خواهد کرد.

بهمن کهن ترابی در بازدید از دومین نمایشگاه منطقه ای صنایع دستی شرق کشور در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در بیرجند گفت: نمایشگاه صنایع دستی شرق کشور فرصت بسیاری خوبی برای معرفی صنایع دستی روستایی و شهری و همچنین برندسازی این صنایع به ویژه صنایع گلیم و غیره است.

وی اضافه نمود: با توجه به خشکسالی های پیاپی در روستاها احتیاجمند توجه به صنایع دستی هستیم و این نمایشگاه فرصت بسیار خوبی است که هم صنایع دستی معرفی گردد و هم انگیزه ای برای هنرمندان باشد تا با پشتکار بیشتر این کار را دامه دهند.

فرماندار شهرستان قائنات با اشاره به حمایت فرمانداری قاینات از صنایع دستی توضیح داد: در زمینه شهرستان قائن دو سال متولی است که از اعتبارات ماده 180 و اعتبارات تملک دارایی اعتبارات مطلوبی در زمینه گردشگری، میراث فرهنگی و میراث تمدنی شهرستان قائن گذاشته شده است که در این سه حوزه حدودا یک میلیارد تومان اعتبار گذاشته ایم که نسبت به سایر حوزه ها از اعتبار بیشتری برخوردار بوده است.

کهن ترابی بیان نمود: تورسیم و گردشگری به عنوان یک صنعت می تواند اشتغال زایی خوبی داشته باشد و به عنوان جایگزین کشاورزی و دامپروری در شهرستان قائن توسعه پیدا کند.

وی با اشاره به منطقه گردشگری بوذرجمهر قائن و همه روستاهای گردشگری این شهرستان گفت: در زمینه بحث منطقه گردشگری بوذرجمهر قائن در دو سال گذشته توجه خوبی شده است و زیرساخت ها و احتیاجهایی که در این منطقه احتیاج بوده ایجاد شده است و نقشه تفصیلی آن را پیگیر هستیم که به انتها برسد و بتوانیم براساس آن نقشه سرمایه گذار جذب کنیم.

فرماندار شهرستان قائنات گفت: منطقه بوذرجمهر قائن آثار باستانی فاخر و دیرینه دارد و یک منطقه تفریحی برای شهرستان محسوب می گردد که قصد داریم با همت و همدلی همه مسئولان و مدیران و مدیرکل میراث فرهنگی استان این منطقه را در صندلی و شأن آن قرار دهیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 346

به "اعتبارات مطلوبی برای گردشگری شهرستان قائن اختصاص یافته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتبارات مطلوبی برای گردشگری شهرستان قائن اختصاص یافته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید