اصلاح طلبان با صندوق رای قهر نمی نمایند

به گزارش جام پارسی، یک فعال سیاسی با بیان این که اصلاح طلبان با صندوق رای قهر نمی نمایند، گفت: با این حال ممکن است آن ها کاندیدایی برای انتخابات ریاست جمهوری نداشته باشند.

اصلاح طلبان با صندوق رای قهر نمی نمایند

غلامرضا ظریفیان در گفت و گو با خبرنگاران، درباره این که چه جناحی دست بالاتر را در انتخابات1400خواهد داشت، اظهار کرد: صحنه انتخابات در ایران صحنه پر رمز و راز و غیرقابل پیش بینی است، مثل انتخابات76 که جریان راست خود را پیروز می دانست، اما اتفاق ناباورانه دیگری رخ داد مشابه این اتفاق هم چند بار اتفاق افتاده است ، بنابراین اصولگرایان نمی توانند از حالا خود را پیروز انتخابات بدانند.

وی ادامه داد: نتیجه انتخابات به ده ها عوامل داخلی و بعضی عوامل خارجی بستگی دارد. مسأله اقبال اجتماعی خیلی مهم است، زیرا اگر اقبال مردم کم باشد، اصولگرایان شرایط بهتری خواهند داشت و هر گاه اقبال اجتماعی زیاد بوده، جریانی غیراصولگرا پیروز شده است. در حال حاضر مسایل مختلفی تا انتخابات در پیش رو داریم و باید ببینیم که امید و اقبال اجتماعی بیشتر می گردد یا نه، بنابراین پیش بینی نتیجه انتخابات از حالا اشتباه است.

ظریفیان با اشاره به مسایل داخلی جریان اصلاحات ، توضیح داد: در سال98 جریان اصلاحات به دلیل فضای انسدادی انتخابات و کاهش سرمایه اجتماعی خود ، لیستی ارائه نکرد و فقط بعضی احزاب لیست معرفی کردند و شاید در انتخابات ریاست جمهوری هم چنین اتفاقی رخ دهد؛ یعنی اگر نگاه بازی در تایید صلاحیت وجود نداشته باشد، بعضی اصلاح طلبان کاندیدا معرفی نمایند و بعضی معرفی ننمایند. به هر حال اصلاح طلبان با صندوق رای قهر نمی نمایند و برای آن ها انتخابات مهم است، اما ممکن است در 1400 کاندیدایی نداشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 مهر 1399 بروزرسانی: 27 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 851

به "اصلاح طلبان با صندوق رای قهر نمی نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصلاح طلبان با صندوق رای قهر نمی نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید