استراماچونی: از علی پروین متشکرم، باید گرسنه و تشنه پیروزی باشیم

به گزارش جام پارسی، نسبت به اول فصل ذهنیت بازیکنان را تغییر دادیم و کم کم در حال پیشرفت هستیم، راستا طولانی است. باید پیشرفت کنیم و نمی خواهم اشتباهات گذشته را در زمین تکرار کنیم.

استراماچونی: از علی پروین متشکرم، باید گرسنه و تشنه پیروزی باشیم

سرمربی استقلال تهران گفت: شخصیت تیمی صنعت نفت به گونه ای است که می توانند ما را شگفت زده نمایند.

به گزارش ایسنا، آندره آ استراماچونی، سرمربی استقلال تهران بعداز ظهر یک شنبه و در حاشیه تمرین استقلال و در جمع خبرنگاران درباره عملکرد خوب تیمش در بازی های اخیر گفت: خیلی پیروزی مهمی مقابل تراکتور کسب کردیم. با ذهنیت خوبی در تبریز بازی کردیم اما بازی بعد ما مقابل یک تیم خیلی سرسخت است. با توجه به دیدگاهی که مردم در ابتدای فصل از صنعت نفت داشتند، اکنون این تیم توانسته آن ها را شگفت زده کند. آن ها فوتبال خوبی بازی می نمایند و شخصیت تیمی آن ها به گونه ای است که می توانند ما را شگفت زده نمایند. برای موفقیت باید 100 درصد توان مان را بگذاریم.

او در پاسخ به این که آیا ممکن است تیمش مغرور گردد و او چه راهکاری را برای حل این مشکل در نظر گرفته است؟ گفت: این دقیقا همان چیزی است که گفتم. ما شب بازی با تراکتور شادمان بودیم ولی باید از فردای بازی با تراکتور گرسنه و تشنه پیروزی باشیم. ما هنوز کار خاصی نکردیم. بازی با صنعت نفت مهم ترین بازی ما از زمان حضور در استقلال است.

سرمربی ایتالیایی استقلال درباره راز موفقیت تیمش و کسب پیروزی های پرگل تاکید نمود: نسبت به اول فصل ذهنیت بازیکنان را تغییر دادیم و کم کم در حال پیشرفت هستیم. راستا طولانی است. باید پیشرفت کنیم و نمی خواهم اشتباهات گذشته را در زمین تکرار کنیم.

استراماچونی در پاسخ به این سوال که آیا از عملکرد مهاجمانش از جمله دیاباته راضی است؟ توضیح داد: متاسفانه او آسان ترین موقعیت را از دست داد اما مظاهری هم در آن صحنه عملکرد خوبی داشت.

وی ادامه داد: همان طور که گفتم برای بازی کردن با سه مهاجم، بازیکنان کافی نداریم تا حمله کنیم. در ابتدای فصل یکسری مسائل داشتیم اما با نبود محسن کریمی و داریوش شجاعیان امیدوارم مشکل زیادی تا آخر فصل نداشته باشیم چرا که سخت است با شرایط کنونی بتوانیم، سیستم کنونی ار ادامه دهیم.

سرمربی استقلال درباره انتقاد پیشکسوتان از خط دفاعی استقلال یادآور شد: همانطور که گفتم کارهای زیادی داریم که باید انجام دهیم. من می دانم چه کار باید کنیم اما این موضوع را در بین عموم اعلام نمی کنم.

او درباره تمجید علی پروین، اسطوره پرسپولیس از او و بازی تیمش اظهار کرد: من به همه اسطوره ها در ایران احترام می گذارم. او اسطوره پرسپولیس است و پس اسطوره فوتبال ایران هم است. از او ممنون هستم. در راستای که حرکت می کنیم از ما تعریف و نقد می گردد اما نباید روی ما تاثیر بگذارد و باید به راستای که ایمان داریم، ادامه دهیم.

منبع: عصر ایران
انتشار: 3 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 187

به "استراماچونی: از علی پروین متشکرم، باید گرسنه و تشنه پیروزی باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استراماچونی: از علی پروین متشکرم، باید گرسنه و تشنه پیروزی باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید