احضار مدیرعامل توئیتر به سنای آمریکا برای شرح درباره سانسور یک گزارش

به گزارش جام پارسی، یک عضو ارشد کمیته قضائی سنای آمریکا گفت این کمیته میخواهد مدیرعامل شرکت توئیتر را به دلیل سانسور کردن گزارشی در ارتباط با فساد اقتصادی نامزد دموکرات ها در انتخابات آمریکا و پسرش احضار کند.

احضار مدیرعامل توئیتر به سنای آمریکا برای شرح درباره سانسور یک گزارش

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، سناتور تد کروز از اعضای ارشد کمیته قضائی سنای آمریکا روز پنج شنبه در پیامی توئیتری از احضار جک دورسی به این کمیته در آینده نزدیک اطلاع داد.

سناتور تد کروز طی پیامی کوتاه در حساب کاربری رسمی خود در توئیتر اعلام نمود: کمیته قضائی سنا میخواهد مدیرعامل توئیتر را احضار کند تا پاسخ وی درباره سانسور [گزارش مربوط به فساد بایدن و پسرش] را بشنود.

علاوه بر تد کروز، سناتور لیندزی گراهام رئیس کمیته قضائی سنای آمریکا نیز با تأیید خبر احضار احتاقتصادی جک دورسی مدیرعامل توئیتر به سنا اعلام نموده است که کمیته قضائی سنا روز سه شنبه 20 اکتبر (29 مهر) درباره احضار مدیرعامل توئیتر به سنا رأی گیری خواهد نمود و در صورت موافقت اعضای این کمیته، جک دورسی در روز آدینه 23 اکتبر (دوم آبان) در سنا حضور خواهد یافت.

توئیتر اخیراً در اقدامی که با مخالفت گسترده جمهوری خواستار روبرو شده، دسترسی به گزارش نشریه نیویورک پست درباره فساد اقتصادی جو بایدن نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و پسرش را محدود نموده است.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 آبان 1399 بروزرسانی: 25 آبان 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 910

به "احضار مدیرعامل توئیتر به سنای آمریکا برای شرح درباره سانسور یک گزارش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احضار مدیرعامل توئیتر به سنای آمریکا برای شرح درباره سانسور یک گزارش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید