احتمال تغییر میزبان فینال لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش جام پارسی، محتمل است یوفا میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا را از استانبول بگیرد.

احتمال تغییر میزبان فینال لیگ قهرمانان اروپا

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از بی ساکر، یکی از گام های مهم یوفا در زمان توقف رقابت ها به خاطر بحران کرونا، اولویت دادن به لیگ های باشگاهی هر کشور بود و می خواست همه بتوانند لیگ های شان را به انتها برسانند.

سپس نوبت به رقابت های اروپایی یعنی لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا می رسد. یوفا به اتمام مرحله یک هشتم نهایی فکر می نماید و احتمالا از یک چهارم نهایی ملاقاتها تک بازی برگزار شوند.

در رابطه با همه آن ها باید در جلسه هفدهم ژوئن (28 خرداد) تصمیم گیری گردد. در این جلسه در خصوص میزبان فینال لیگ قهرمانان هم صحبت خواهد شد. به نوشته کوپه و نیویورک تایمز به احتمال زیاد ملاقات نهایی در استانبول برگزار نگردد.

دلیل اصلی این است که ترکیه هنوز شرایط خود را بهتر نکرده است تا فینال پشت درهای بسته برگزار گردد. به همین خاطر لیسبون به احتمال فراوان میزبان این ملاقات خواهد بود.

استانبول یکی از فینال های لیگ قهرمانان را در سال های آینده میزبانی خواهد نمود در حالی که بازی ها بتوانند با حضور تماشاگران انجام شوند.

هنوز چیزی به صورت رسمی اعلام نشده است اما این پیشنهادها روی میز است و ایده اش مطرح است. حداقل این اطمینان وجود دارد که اگر یک فاجعه دیگر رخ ندهد از آگوست دوباره رقابت های اروپایی از سرگرفته می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 691

به "احتمال تغییر میزبان فینال لیگ قهرمانان اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال تغییر میزبان فینال لیگ قهرمانان اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید